Friday, July 15, 2011

Veel toorjuustul põhinevaid kooke


     Koogi PÕHJADEST: küpsise kogus oleneb ka tegelikult täiesti sellest palju sa ise seda soovid, ise olen teinud nii 1 (180 g) paki kui ka kahe paki küpsistega. Kasutanud kakao omasi ja kõiki teisi heledaid erinevate maitsetega. Siinkohal kiidan Digestive küpsiseid mida ka paljudes retseptides leidub. Või lisamise olen ma viimasel ajal nt üldse ära jätnud. Kui panna põhjale umbes 1 pakk küpsiseid, siis püsib koos ka ilma võita, toorjuust, jogurt või mis muu imbub ju ka üldjuhul suht läbi.
TÄIDISTEST: Kui minu esimesed koogid koosnesid kas 500 g tooruustust või kohupiima pastast, siis hiljem hakkasin tegema 1 kg. Jagub rohkem ning näeb ka kõrgem ja uhkem välja - nagu tort! :) On tehtud ka 1,5 kg`seid. Nt 500 g toorjuustu ja 500 g kohupiima pastat on väga supper koostis. Siinkohal tuleb meelde ka Alma ahjuõuna jogurt mis on minu vajeldamatu lemmik.  Suhrut ja vanilli lisada täiesti oma maitse järgi, samal ajal tihedalt maitstes. Üle ei tasu pingutada, selline küpsetamata kook liiga magusana pole see õige, vähemalt minu arvates. 1 kilose koogi kohta läheb 10 tl zelatiini. Lisaks suhkrule olen lisanud ka apelsini või sidruni koort, või mahla. Seda kõike pisut. Lisaks olen täidiste sisse seganud vastavalt hooajale erinevate viljade tükke - ananassi, banaani, maaskaid, vaarikaid jne. Jällegi laske fantaasial ja maitse eelistustel lennata.
KATE: Kasutada tarretise pulbrit on see kõige lihtsam võimalus. Ei tegelikult jättta kate ära on veel lihtsam. Miks mitte lihtsalt marjad peale laduda ja ongi valmis! Tarretise pulbri asemel on ka võimalus kasutada sobivat mahla või siirupit, segades ise zelatiiniga. Näiteks kui ostate koogi jaoks konserv ananassi, siis sellest siirupist saab valmistada suurepärase katte. Erinevate marjade ja puuviljadega kaunistamine on juba jälle täitsa vaba teema! Põhisoovitus on loomulikult see, et MarjulE!

No comments:

Post a Comment