Friday, July 15, 2011

Et siis miks ma seda teen...

     ...põhjus number üks, ma tõesti armastan toitu ja selle tegemist. Ja kohe kindlasti jäängi armastama. Ma üldse ei arva, et ma seda suurepäraselt oskan, kuid kindel on see, et viimne kui kord üritan anda endast kõik. Väike veidrus selle juures on see, et enamik korrad ei ole ma ise sugugi huvitatud söömisest, hoopis rohkem pinget pakub teistele maitsta andmine ja siikohal usaldan loomulikut eelkõige oma meest ja "esialgu" 9.hambaga väikest kriitikut ka. :D Põhjus number kaks on osade inimeste soovitus jagada oma köögi toimetusi ja nii see idee mu peas tuure koguma hakkas. Põhjus number kolm - ma ennetan igavaid ja pimedaid sügis ja talveõhtuid. Kole veel rääkida, aga nii kahjuks on.
     Minu plaanid blogi pidada on esialgu suht plaanitud :). Usun, et nii ongi lihtsam üleüldse elus. Milleks anda iseendale või veel enam teistele lubadusi kui tihti ma köögis toimetan ja kui tihti oma tegemistest postitan. Teen ikka kõike endiselt olenevalt tujust ja ajast.

 Esimeseks pildiks midagi ajakohast. Kurke oma kilemajast nopime juba üle kuu ja ka esimesed tomatid on söödud!  -et siis grilli kõrval palju seda värsket ikka oleks-




 

3 comments:

  1. Lõpuks! :) Nii nii tubli, lisan su blogi oma blogi lemmikute hulka ja hakkan kindlasti jälgima ja kaasa elama! :)

    ReplyDelete
  2. Aitähh Kersti! :) Pean tunnistama, et peale tutvumist Sinu blogiga mõtlesin et panen oma oma kinni ja oi kui palju süüa ma nüüd sinu pärast teha tahan! :D

    ReplyDelete
  3. :D See on suur au kui ma Sind inspireerin süüa tegema ju! :))) Aga on juba näha, et sul on ikka annet selle kokakunsti peale! ;)

    ReplyDelete